نتایج جستجو برای عبارت :

«ان ما توعدون لات و ما انتم بمعجزین»

و
در الدرالمنثور است که ابن ابى الدنیا در کتاب امل و ابن ابى حاتم و بیهقى در کتاب
شعب از ابى سعید خدرى روایت کرده اند که گفت: 
اسامة بن زید غلام نوزادى را به
نسیه به مدت یک ماه به صد دینار خرید و من خود شنیدم که رسول خدا (صلى الله علیه وآله
و سلم) مى فرمود: 
آیا از اسامه عجب ندارید که نوزادى را به مدت یک ماه خریدارى
نموده؟ مگر او مى داند که تا یک ماه دیگر زنده است، و مى تواند بدهیش را بپردازد،
راستى چه آرزوى درازى؟ سوگند به کسى که جان من در دست او اس
بسم الله الرحمن الرحیم
1= جهت آمرزش و شفاعت 142 بار یس بگوید
2= جهت زیادی نعمت هر روز صد بار : والقران الحکیم
3= به دیوان و مصروع 131 بار بگو: انک لمن المرسلین
4= جهت دوستی با الله 100 بار بگو: علی صراط مستقیم
5= جهت تسخیر ملوک تا 40 روز بگو: تنزیل العزیز الرحیم
6= جهت خوف از دشمن بگو وهمراه داشته باش: لتنذر قوما ما انذر آبائهم فهم غافلون
7=جهت تنهایی و خوف 100 بار بگو: لقد حق القول علی اکثرهم فهم لا یومنون
8= جهت تسخیر نقش انگشتر کن: انا جعلنا فی اعناقهم اغلالا ف
بسم الله
امروز و دیروز و پریروز
فردا و پس فردا و احتمالا روزهای بعدش
اوضاع زندگی فعلا که یکسان است
کمی خنده و شادی
و بیشترش غم و خشم و ناسازگاری
نمیدانم این شرایط ریشه در کدام انتخاب من داشته..یعنی درست نمیدانم.
میسوزم و میسازم.
کاش بسوزم و بسازم..بسازم..بسازم..
و چقدر فاصله هست بین این ساختن و آن ساختن
و چقدر نیرو و امید و انگیزه میخواهد آن ساختن
و من چقدر فقیرم...
 
+یا ایها الناس انتم الفقراء الی الله 
کراس پلی یکی از ویژگی‌هایی است که در چند سال اخیر به یکی از دغدغه‌ی کاربران و سازندگان در بازی‌های آنلاین و رقابتی تبدیل شده است. کراس پلی به بازیکنان اجازه می‌دهد که بدون در نظر گرفتن پلتفرمی که بازی روی آن خریداری شده است، در کنار سایرین بازی مورد علاقه‌ی خود را تجربه کنند. در اوایل سونی در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام نمی‌داد و تنها میان بعضی از پلتفرم‌ها شاهد ویژگی کراس پلی بودیم. اما بالاخره تلاش اشخاص مطرح صنعت گیم و کاربران
                              وسوسه و خشم: واذا ما غضبوا یغفرون والذین لذا اصابهم البغی هم ینتصرون((79 ))
بسم الله الرحمن الرحیم
هرکه این سوره را قرائت کند در بین مردم نیکو زندگی می کند و آمرزیده می شود و در بین مردم محبوب شود جهت بر آورده شدن حاجت 21 بار تلاوت شود وهرکه بخواند بی شمار حسنه یابد و  اگر آیه زیر را به طفل ببندند نگرید : افمن هذا الحدیث تعجبون و تضحکون و لا تبکون و انتم سامدون
 
                                      اگر در کار مانده: هر روز  90بار یاقریب یا مجیب یا مدنی کل شی قریة((52))
بسم الله الرحمن الرحیم
31= جهد دفع برص و جذام به مشک و زعفران نوشته همراه داشته باش: و آیه لهم الارض المیتة احییناها و اخرجنا منها حبا  فمنه یاکلون
32= جهد عقدالاسان نوشته زیر سنگ گران نهدا: وجعلنا فیها جنات من نخیل و اعناب و فجرنا فیها من العیون لیاکلو من ثمره و ما عملته ایدهیم افلا یشکرون
33= جهت رفع فشار قبر در جامه میت نویسند: سبحان الذی خلق الا
امشب دومین شبیه که تو بیمارستان می‌مونی عزیزم
من و مامانت آماده بودیم که امروز عصر مرخصت کنیم ولی بیلی روبینت از ۱۳.۵ شده بود ۱۰.۷ که بازم زیاد بود
خیلی روز سختی برای من و مامانت بود دخترم. مامانت۲۴ ساعته پیشت بود اما منو راه نمی‌دادن و بیشتر با مامانت بودم.
پزشکت خانم صنیعی گفت امشبم بمونی که ایشالا بیشتر بیاد پایین عددت.
 دل تو دلمون نیست و نگرانیم.
داشتم به مامانت می‌گفتم توی یه فراز زیارت جامعه می‌خونیم با بابی انتم و نفسی و اهلی و مالی
در ترجمه گفته شد که باید جایگاه وتعداد شخص ها در نظر گرفته شود .
باید بدانید که   غایب  :        او   ---   آنها
                  مخاطب :      تو  ---   شما
                متکلم :         م   -----  ما
با توجه به این ضمیر های فارسی ، فعل هارا که تشخیص دادید کدام  جایگاه را داردند
متناسب با این شخص ها ترجمه می کنیم
ذهبتم  :  (   تم ) در آخر فعل  نشانه مخاطب است  پس ترجمه متناسب  تو  / شما   خواهد بود
 ذهبتم :   تو / شما ........  اگر فعل  رفت   یا رفت
                                         جهت حفظ از حیوان وحشی آیه 128 و129 سوره توبه((63) )
بسم الله الرحمن الرحیم
هرکه این سوره را تلاوت کند الله اورا در گورش از جانواران زمین ایمن کند و از فشار قبر در امان باشد تا در پیشگاه الله بایستد بعد آن سوره اورا به امر الله داخل بهشت نماید و هرکه بخواند از کسانی باشد که الله در حق ایشان فرموده: لا خوف علیکم و لا انتم تحزنون ادخلوا الجنة بغیر حساب .
هرکه آن را بشوید و آب آن را به زنی بدهد که با شوهر خود بد رفتاری می ک
Why does Allah use the pronoun “we” in reference to himself in some verses of Quran?
 
Answer:
This question has several answers.
Although God is single and should use a
singular word and pronoun when he refers to his acts, yet he has
described himself as such many times in Quran. In Arabic and sometimes
non-Arabic languages, the speaker may use plural pronouns instead of
singular pronouns for several reasons.
The holy Quran has chosen the colloquial
language of people which is the best way to communicate with them and
people sometimes switch pronouns in their colloquial language. It is
said in one of the verses of the holy Quran that: “انتم الفقراء الی
الله…” “It is ye that have need of Allah” and the pronoun انتم “ye” is
masculine while i
از خطبه ی صد و بیست و یکم است. صدای عین صاد. 
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">


 
 
 
از خطبه ی صد و بیست و یکم است. صدای عین صاد را می شنوید. 
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">


 
 
 
 
درست وقتی که حبیب ابن مظاهر و عابس ابن ابی شبیب 
میگن حاضرن شمشیر بزنن و جون بدن حتا برا امامشون.
 
ـ
از وقتی این سه خطو خوندم یه چیزی تو وجودم پوزخند میزنه.
چقدر حاضری ابرو بدی؟
چقدر حاضری جون بدی؟
واقعا چقدر پای کاری؟تا کجا؟
ـ
برا ورودیای جدید از معلمی نوشته بودم
که سینه چاکی میخواد
که دغدغه مندی میخواد
که این مسیر عشق، عاشقی میخواد
 
برا بابا خوندم گف بنویس عاشقی جون و مال و ابرو حراج کردنه...
از وقتی این سه خطو خوندم 
میگم
چقدر عاشقی واقعا
یامن له الدنیاوالأخره
 
اتفاق مسلمانان بر آن است که پیامبر اکرم - صلى الله علیه و آله و سلم - در سن چهل سالگى به رسالت مبعوث شده اند، حال سوال این است که حضرت قبل از چهل سالگى متعبد بوده و خدا را اطاعت مى کرده اند یا خیر؟ در صورت اول تابع کدام یک از ادیان و شرایع بوده اند؟قبل از هر پاسخى در این باره، ذکر چند مطلب ضرورى به نظر مى رسد.مطلب اول: از ابتداى خلقت تا روز قیامت، دین مورد رضایت خداوند متعال یکى بیش نبوده است و تمام انبیاى الهى از حضرت آدم 
 
                                                   برای دفع دشمن: الخافض هر روز 481 بار((53))
بسم الله الرحمن الرحیم
61=جهت ایمنی از مضرات: اصلوها الیوم بما کنتم تکفرون
62= جهت شفای اسهال: الیوم تختم و علی افواههم وتکلمنا ایدیهم و تشهدارجلهم بما کانوا یکسبون
63= جهت شفای سینه پهلو : ولو نشا ء لطمسنا علی اعینهم فاستبقوا الصراط فانی یبصرون
64= جهت دفع وسوسه شیطان: ولو نشاء لمسخنا هم علی مکانتهم فما استطاعوا مضیا ولا یرجعون
65= برای شفای قی یا قولنج
قبلا هم خونده بودم وبا عباراتش آشنا بودم ولی اولین باری که ارتباط برقرار شد و من فهمیدم این عبارات چه قدر اثر گذارن، مسجد اعظم قم بود.
اون زمانی که موقع گفتن جمله: «بابی انتم و امی و نفسی و اهلی و مالی»، صدای بم گریه های اون مردی که نمیشناختمش و نمیدونستم کی هست و کجای مسجد نشسته، بلند شد، تازه حواسم جمع شد که چی میگم...
از اون به بعد موقع خوندن زیارت جامعه، طنین اون گریه ها که برام تداعی کننده گریه های مردی بود که در عمل این جمله رو پیاده کرد و و
البوتاکس
یبقى تاثیر البوتاکس لأول مرة حوالی من 2 الى 6 اشهر . هذا المدة تختلف بین الافراد بشکل کبیر . فی الواقع ان اهم ملاحظة یجب على الشخص الذی یعمل حقن البوتاکس هو فهم ومعرفة المدة والاوقات الواجب فیها تکرار عملیة الحقن . حیث یجب على الشخص الاطلاع الکامل حول هذه القضیة . وذلک لان الحقن للمرة الثانیة یجب ان یتم بعد ان فقد الحقن الأول مفعوله . انتم بمرور الوقت ستعرفون الحقن یستمر مفعوله الى متى بالنسبة لکم . بکل تأکید لا یجب علیکم الانتظار حت
سلام سحر بخیر خوابین یا بیدار؟آماده شنیدن قصه هستین؟
ﺩﺭ ﺳﺘﺎﺩ ﻧﻤﺎﺯ ﻔﺘﻢ:ﺁﻗﺎﺯﺍﺩﻩﻫﺎ، ﺩﺧﺘﺮﺧﺎﻧﻢﻫﺎ،از ﺷﺮﻦﺗﺮﻦ ﻧﻤﺎﺯ ﻪ ﺧﻮﺍﻧﺪﺪ، ﺑﺮﺍ ﻣﺎ ﺑﻨﻮﺴﺪ. 
ﺩﺧﺘﺮ ﺎﺯﺩﻩ ﺳﺎﻟﻪ ﻧﺎﻣﻪ ﻧﻮﺷﺖ، ﻫﻤﻪ ﻣﺎ ﺑُﻬﺘﻤﺎﻥ ﺯﺩ، ﺩﺧﺘﺮ ﺎﺯﺩﻩ ﺳﺎﻟﻪ، ﻣﺎ رﺶﺳﻔﺪﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﻮﺍﺿﻊ ﻭ ﺮﻧﺶ ﻭﺍﺩﺍﺷﺖ. 
نوﺷﺖ ﻪ ﺷﺮﻦﺗﺮﻦ ﻧﻤﺎﺯ ﻪ ﺧﻮﺍﻧﺪﻡ ﺍﻦ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻣﺭﻓﺘﻢ ﻣﺮﺗﺒﻪ ﺩﺪﻡ ﺧﻮﺭﺷﺪ ﺩﺍﺭﺩ ﻏﺮﻭﺏ ﻣﻨﺪ.
ﺎﺩﻡ ﺁﻣ
آیت الله حائری شیرازی (ره) :
زنها وقتی باردارند،با احتیاط می‎نشینند و می‎ایستند. مؤمن هم باردار است و جنین او ایمان اوست.زن حامله اگر از بلندی بیفتد،بچه‎اش سقط می‎شود؛ مؤمن هم گاهییک حرف ناملایم می‎زند و ایمانش سقط می‎شود.زنی که پشت سر هم به این طرفو آن طرف می‎پرد، باور کن که حامله نیست.اگر حامله بود این‎طور بی‎پروا نبود. کسی هم که لابلای حرفهایش خیلی شلنگ تختهمی‎اندازد و در قضاوتش درباره این و آن،هرچه خواست می‎گوید،باور کن که حامل
نه نه. نمی‌خواهم راجع به این سیستم بلاگدهی صحبت کنم. بحث جدی است؛ بحث واقعا بر سرِ بیان است. بر سرِ اینکه چرا انسان فکر می‌کند باید خودش را توضیح دهد. از عینی ترین مسائل تا ذهنی ترین آنها را. چنانچه می‌بینیم امروزه بخاطر شبکه های مجازی اوضاع بیان بیداد می‌کند، اما من هرچه فکر می‌کنم هیچ نتوانستم تخیل کنم که زمانی انسانی بوده که هیچوقت احتیاجی به بازگو کردن خود پیدا نکرده باشد. اما آیا هر کس باید خودش را شبیه دیگران ابراز کند؟ آیا این یکی ا
وقف :
    وقف یعنی ایستادن ، توقف کردن ودر نگ کردن ودر اصطلاح تجوید جداساختن کلمه از مابعدآن است وضد آن وصل است ومیانه وقف و وصل سکت می باشد .
اکنون باید به دو سوال پاسخ داد .
الف ): کجا وقف کنیم ؟   
•1-    آخر آیه محل وقف است .
•2-    برسر رموز سبحاوندی وقف می کنیم.
•-         م    وقف لازم  یعنی 100% وقف شود.
•-         ط   وقف مطلق یعنی 80 % وقف شود .
•-         ج   وقف جایز یعنی 60% وقف شود.
•-          ز   وقف مُجَوَّز یعنی 50% وقف شود .
•-         ص
وقتی نمی توانی حقی را اثبات کنی انگار چیزی برای از دست دادن نداری. مادیات رنگ می بازند. تنهایی پر می شود قد یک بیابان خشک و بی آب و علف و تو تنها و سرگردان به دنبال مسیر و مقصدی می گردی تا تو را به حق برساند.
دارم فکر می کنم به آن لحظه ای که حسین علیه السلام دارایی هایش را یک به یک از دست می داد. از جان عزیزتر هم هست؟ آیا کسی می تواند بگوید مال برایم عزیزتر از جان است؟ با خودم فکر می کنم به آن لحظه ای که گلوی کوچکترین دلبندش در تیررس دشمن پاره پاره ش
و إن کان چاپاً

   علی محمد شیرازی مؤسس فرقه ضاله بابیه  که مدعی عدم تحصیل خودش است، کتاب های زیادی از خود به یادگار گذاشته که هر کدام نسبت به دیگری از اغلاط بیشتری برخودار بوده و هست و این نشان از تحصیل مؤلف آن به صورت پراکنده در دوران نوجوانی و جوانی حکایت دارد. وی که در سن بیست و پنج سالگی ادعاهای خویش را آشکار نمود و به مرور آن را افزایش داد، با استفاده از جهل و نادانی مردم، عده ای را دور خویش جمع کرد تا اینکه توسط حکومت مرکزی دستگیر و سپس در
 
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ
 وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُّزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا إِنَّ اللَّهَ یَجْزِی الْمُتَصَدِّقِینَ
 
 
 
درسی که یزید به آدم آموخت
این بودکه هرگز
درسودای باطل خویش آفتاب  آزادی وحق را نتوان خاموش کرد
یزیدبه  آدمیان این درس را آموخت که
تکیه برجای بزرگان نتوان زد به گزاف
 
 
 و یزید که ادب طلب وتمنا  نمی دانست 
 حسین را به مصالحه ی با باطل خود فرا خواندواور
روزنامه صبح نو/سیدحسام الدین حسینی: شعر گفتن برای اهل بیت (علیهم السلام)  بسیار دشوار است. شعر گفتن برای اربعین دشوارتر است. پیاده‌روی اربعین در سال‌های اخیر میدان مناقشه‌های بی‌پایانی از روایت‌های متناقض بوده است. عده‌ای آن را یک آیین صرفاً مذهبی و عراقی می‌دانند و عده‌ای دیگر آن را یک اتفاق بزرگ سیاسی. در میان چنین معرکه‌ای ‌حسن صنوبری یکی از شاعرانی است که خطر این راه را به جان خریده و برای اربعین نوحه‌های مختلفی سروده است. صنوبری
فضه خادمه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهما
نقل است از شیخ عبدالله مبارک که گفت وقتی به مکه معظمه می رفتم وقت نماز صبح از راه بیرون شدم تا به امر حق مشغول شوم از طرفی صدای ناله بگوشم رسید، پیش رفتم زنی را دیدم چادری از پشم بر سر کشیده گوش دادم که چه می گوید: این آیه را می خواند «امن یجیب المضطر اذا دعاه» من بگوشه رفتم و نماز گذاردم پس پیش رفتم و گفتم السلام علیک ـ از آیه قرآن جواب داد «سلام علیکم طبتم فادخلوها خالدین ـ سلام علیکم کتب ربکم علی نفس
کلّفه تکلیفاً ای أمره بما یشقّ علیه، او را به کاری سخت گمارد.[44]
تکلیف عبارت از انجام فعل یا ترک فعل است که قانون گذار فرد را بدان ملزم کرده است و هرگاه بر خلاف آن رفتار نماید به جزایی که در خور آن است دچار می گردد.[45]
حق و تکلیف
حق و تکلیف دو مفهوم متقابل و دو روی یک سکه اند، وقتی کسی حق دارد در ملک خودش هرگونه تصرّفی بکند، پس دیگران تکلیف دارند که در ملک او هیچ تصرّفی نکنند، در نتیجه حق و تکلیف متقابل جعل می شوند، یعنی هرجا حقی جعل می شود حتماً تک
وقف :
    وقف یعنی ایستادن ، توقف کردن ودر نگ کردن ودر اصطلاح تجوید جداساختن کلمه از مابعدآن است وضد آن وصل است ومیانه وقف و وصل سکت می باشد .
اکنون باید به دو سوال پاسخ داد .
الف ): کجا وقف کنیم ؟   
•1-    آخر آیه محل وقف است .
•2-    برسر رموز سبحاوندی وقف می کنیم.
•-         م    وقف لازم  یعنی 100% وقف شود.
•-         ط   وقف مطلق یعنی 80 % وقف شود .
•-         ج   وقف جایز یعنی 60% وقف شود.
•-          ز   وقف مُجَوَّز یعنی 50% وقف شود .
•-         ص
شهید ناصر هاشمی
دیده‌بان
 
فرزند: مرادعلی
متولد: 1346 نجف‌آباد
عضویت: سرباز وظیفه
محل شهادت: فاو (عملیات والفجر8)
تاریخ شهادت: 22/11/64
محل خاک‌سپاری: نجف‌آباد
زندگی نامه
دو ساله بود که خانواده‌اش مجبور شدند به خاطر احداث سد زاینده‌رود از روستای‌شان آبادچی (از توابع شهرستان فریدن) به نجف‌آباد مهاجرت کنند. در هنرستان فنی شریعتی نجف‌آباد درسش را ادامه داد. جزء فعال‌ترین افراد پایگاه بسیج (بهارستان) در سال‌های بعد از انقلاب بود. تلاش‌های فره
ویژگی های یک نامزد اصلح
از مترفین (راحت طلبان، از سرمایه داران، تجمل گرا) نباشد.چرا که درد قشر ضعیف جامعه را نمیتواند درک نماید.
ساده زیست باشد.فلان شخضی که در فلان منطقه بالای شهر خانه چند میلیاردی دارد، سرمایه چند میلیاردی دارد نمی تواند گره از مشکلات مردم باز کند.
خداوند در این باره در قران کریم  ایه 45 سوره واقعه می فرماید: انهم کانوا قبل ذلک مترفین.
سفیه نباشد
در روایت داریم  تمام افرادی که به جهتی از جهات قابل اعتماد نیستند سفیه نامیده ش
وضعیت با سرور و شادمانی توأم است.
فرد نظام کلام خود را از دست داده و آنچه را که در حالت عادی مایل به ذکر آن نیست را بیان کرده احساس قدرتمندی و نیرومندی می­کند مستی ممکن است به سبب استعمال مجرمانه مواد مسکر و یا با وجود عذر شرعی حادث شود که در هر صورت چنانچه جانی در حالت مستی مرتکب جنایت شود احکام خاصی جاری خواهد بود (صادقی، 1387، ص 125).
برخی نویسندگان دیگر مستی را اینگونه تعریف کرده­اند: حالتی که شخص در اثر استعمال مواد الکلی (سکر آور) با میل و اراد
 
 
سلامیک نفر هست که اهل دین و اهل بیت نبوده ولی اربعین کربلا رفته و تصمیم گرفته به سمت تقوا حرکت کنهمیخواستم ازتون کمک بگیرم از کجا شروع کنم به صحبت باهاش و چیارو بگم که بتونه موفق باشه و بیاد به این سمتشخص مورد نظر دختر است و محجبه هم نیست و میگه از پوششم راضیم.
پرسشگر گرامی ، مهمترین چیزهایی که در ابتدا لازم است با ایشان صحبت کنید تا نهادینه شود. اول نماز است و دوم معرفت و محبت ائمه اطهار است. و سوم حجاب است. ابتدا سعی کنید نمازخوان شود و اهم
 
 
1ـ فضیلت دانش طلبى.مـن سلک طریقا یطلب فیه علما سلک الله به طریقا الـى الجنه ... و فضل العالـم علـى العابـد کفضل القمـر علـى سـائر النجـوم الیله البـدر.(1) هرکه راهى رود که در آن دانشـى جـوید ، خداوند او را به راهى که به سـوى بهشت است ببرد ، و برترى عالـم بر عابـد ماننـد برتـرى ماه در شب چهارده بـر دیگـرستارگان است .ستارگان است .2ـ دین یابى ایرانیان.لو کان الدیـن عند الثریا لذهب به رجل من فارس ـ او قال ـ مـن ابناء فارس حتى یتناوله ،(2) اگـر دین به
چکیده:
تبیین مبانی اخلاقی اسلامی بر اساس آموزه های صحیفه سجادیه،محور اصلی این گفتار است . نویسنده پس ازبیان نکات مقدّماتی در مورد صحیفه،توحید را به عنوان مبنای اخلاق در صحیفه شناسانده و شش نکته را در این زمینه بر می شمرد: آنگاه هفت راه از راه های تعالی معنوی را که در صحیفه مطرح شده، توضیح می دهد: نویسنده، تمام موارد را با تکیه بر متن صحیفه سجادیه توضیح داده است.
مقدمه:
بخش عظیمی از تعالیم انسان ساز انبیا را اخلاق تشکیل داده است. تعلیم خلق و خو

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها